Ahad, 12 Julai 2009

Persatuan Alumni UTeM


Salam perpaduan...

Persatuan Alumni UTeM (AUTeM) telah mengorak langkah ke pemerintahan yang ke-2 selepas pemerintahan 1 yg mengukuhkan asas persatuan.
Kali nie aku d lantik dengan kuasa Presiden untuk menjadi Exco AUTeM 09/11.
amat mencabar kerana organisasi ini bermain dengan rangkaian yg luas.

Sbg exco, aku mempunyai strategik bagi mengukuhkan n meningkatkan lagi prestasi autem.
Biase le, mane2 organisasi pn mesti ade politik...
Bagi aku, aku x kan mengikut sahaja segala arahan n bentuk kerja yg akan dibuat.
akan dikaji demi kepentingan semua pihak.
dan akau x kan meyokong mana2 pihak yg menyalah gunakan kuasa n mengambil hak org lain.
ini kerana bertentangan ngn prinsip kepimpinan aku semasa aku menjadi MPP dahulu.
Hingga kini, kepentingan pelajar harus d utamakan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan